Nazar – Lyxsemester för alla!

Vi är ”Dream Providers”

På Nazar vet vi att det är vår uppgift att se till att dina semesterdrömmar uppfylls, och vi kallar oss själva för ”Dream Providers”, som en konstant påminnelse om vårt mål. För att nå detta mål ställer vi höga krav på oss själva och gör allt för att ge dig och din familj den perfekta semesterupplevelsen.
Du är inte vår kund, du är vår gäst

Vår ambition är att vara de nordiska familjernas förstahandsval när de ska boka sin sommarsemester, och vi vet att enda sättet att vara det, är om vi håller vad vi lovar. Vi tycker att ärlighet och respekt för våra gäster vara längst. Därför talar vi om dig och din familj som gäster, inte kunder. Vi vill genom en professionell och personlig service få dig att känna dig trygg både före, under och efter resan.

Ett bra exempel på detta är att vi på destinationen har fler guider per gäst än någon annan researrangör, och att vi alltid är tillgängliga för våra gäster när de behöver oss. Vi vill göra en skillnad på din semester, och vi värdesätter utveckling och utbildning av vår personal högt.

Din åsikt är avgörande

Vi på Nazar strävar ständigt efter att förbättra oss, och vi ställer höga krav på våra hotell, och träffas minst en gång i månaden med våra hotelldirektörer för att utvärdera deras prestationer.

Vi studerar noggrant våra gästers kommentarer via sociala medier, frågeformulär och reklamationer. För oss är inga problem eller frågor för stora eller för små, och du är alltid välkommen att vända dig till vår personal på huvudkontoret, eller till våra guider på resmålet.