Nazars Holiday Center och guideservice

Vi finns tillgängliga dygnet runt

Vi på Nazar prioriterar alltid personlig service, och vi är tillgängliga 24 timmar om dygnet. Vi är här för er och kommer göra vårt bästa för att göra er semester så behaglig och perfekt som möjligt på alla sätt och vis. Det är därför vi kallar oss för Dream Providers!

Nazar Service under din semester

Efter att du har kommit till din destination, senast dagen efter, kommer du få ett välkomst-SMS till telefonnumret som du har angivit i din bokning. I detta SMS hittar du information om hur du kan kontakta Nazars Holiday Center, så det kan vara bra att spara det under din semester.

Vänligen notera, att vårat SMS-service fungerar endast till och från det telefonnumret som är angivet i din bokning. Om du inte mottagit ditt välkomst-SMS senast dagen efter din ankomst, vänligen kontakta oss så vi kan kolla ditt telefonnummer.

Om du har bokat transfer i din resa, kommer även din upphämtningstid skickas på SMS en dag innan din hemresa. Mer information hittar du under fliken Hemresa.  

Det enklaste sättet att nå de skandinaviska guiderna från din solsäng!

Vi besvarar dina funderingar enklast via SMS, och på så sätt kan du behålla informationen i din mobil under hela din semester om det skulle behövas. Om du har några frågor eller behöver hjälp, så kan du skicka ett SMS till oss. Vi besvarar ditt SMS så fort som möjligt, inom tre timmar under vårt Holiday Centers öppettider, på skandinaviska. Kom ihåg att skriva ditt hotell och rumsnummer i meddelandet.

Vänligen kom ihåg att du endast kan skriva och ta emot från det telefonnummer som är angivet i din bokning. Meddelandena betalas av dig som gäst (beroende på din operatör).

Vårt SMS-nummer är +46 704 950 500, och vår SMS-service är öppen måndag-fredag kl. 09:00-18:00 och lördag kl. 09:00-18:00 (lokal grekisk tid). Vi besvarar ditt SMS inom tre timmar under vårt Holiday Centers öppettider.

Vårt Holiday Center är öppet måndag-fredag kl. 09:00-18:00 och lördag kl. 09:00-18:00 på skandinaviska och engelska. Du kan ringa till oss om du har frågor eller behöver hjälp under din semester. Vänligen notera att det kan vara upptaget på telefon om vi hjälper andra gäster. Kom ihåg att vi också har SMS-service, som är ett smidigt sätt att kontakta oss guider.

 

Numret till vårt Holiday Center är +46 108 108 550. Holiday Center är öppet måndag-fredag 09:00-18:00 och lördag kl. 09:00-18:00.

 

På kvällen och natten måndag-lördag kl. 18-09 och på söndagar, är numret endast till för nödfall och akuta situationer. Servicen är då på engelska.

 

Samtal betalas av dig som gäst (beroende på din operatör).

För att du ska få en underbar semester, vill vi på Nazar hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Om du behöver hjälp, råd eller inte är nöjd, vänligen kontakta oss. Om du inte kontaktar våra guider, så är vi begränsade på sättet vi kan hjälpa till eller kompensera dig.

Enligt resevillkoren behöver du kontakta Nazar så fort som möjligt om du upplever problem under din semester, så att vi som researrangör har möjlighet att hjälpa dig på plats.