Innehåll

Vinterresor med Nazar  
Vilka är fördelarna med att semestra under vintern? Du kan unna dig ett lyxigare rum. Priserna är lägre så här års! Njut av vågorna - havet är varmt in i november Hotellens fantastiska…    
Julhälsning från Captain Nemo  
Julkort från Captain Nemo! Få en alldeles egen hälsning från din favoritkapten i jul Gör julen lite extra speciell! Allt du behöver göra är att fylla i formuläret nedanför, så får du ett julkort…    
Green Nazar  
85% väljer hotell som är Vegan Friendly Succé-konceptet Vegan Friendly by Nazar får i år ännu fler veganvänliga hotell för våra miljömedvetna gäster. Vi tar den gröna livsstilen på stort allvar…    
Green Energy  
Dessa Nazar-hotell har förnybar energi 100% Green Energy Hotell med 100% klimatvänlig energi! Vi på Nazar har flera hotell som har infört 100% förnybar el genom solceller. Vi vill att du som…    
Bekräftelse  
Endast DK Tack för din bokning! Tack för att du väljer att resa med Nazar! Vi har skickat en e-post till dig som en bekräftelse på genomförd bokning. Nedan finner du din resa och de…    
Bokning, Betalning och Biljett  
Bokning, betalning och biljett Betalningssätt Betalning via Min resa På vår hemsida, nazar.se, kan du logga in på Min resa med hjälp av ditt bokningsnummer och den e-postadress som angavs vid…    
Kvarglömda saker och förseningar  
Kvarglömda saker och förseningar Reklamation  |  Kvarglömda föremål  |  Flygförseningar  |  Förlorat eller skadat bagage Reklamation Om det, mot…    
Funktionshindrad  
Att resa med fysiska funktionshinder Inför en resa med fysiskt funktionshinder De flesta av våra hotell är inte anpassade för fysiska funktionshinder. Det kan till exempel röra sig om hissarnas…    
Resursbank  
Delbetala din resa med Nazar-kortet Räntefritt upp till 12 månader eller över en längre tid med ränta För att göra det lättare för dig att betala din resa har vi tagit fram Nazar-kortet.…    
Reklamation  
Reklamation Om något under din resa inte motsvarar dina förväntningar, vill vi veta detta på en gång. De flesta av de problem som anmäls går att lösa direkt på destinationen med hjälp av våra guider…