Pass och visum
Läkemedel och vaccinationer
På Nazar är säkerheten för våra gäster och personal av högsta prioritet och vi följer noga utvecklingen på våra resmål. Detta innebär bland annat daglig…
Kvarglömt och skadat eller förlorat bagage
Allt du behöver veta om kvarglömda saker, förseningar, bagage och reklamationer – hur du anmäler problem under resan, rapporterar förlorat bagage, begär…
Låg- och högsäsong
På Nazar tar vi emot dina önskemål och gör vårt bästa för att tillgodose dem. Vid mycket specifika önskemål ber vi dig studera hotellbeskrivningen noga och beställa den rumstyp…
Hotell
Här hittar du all väsentlig information om våra hotell – allt från restauranger, standard och faciliteter till regler, service och särskilda önskemål.
Du får veta vad som gäller för à la…
Comfort Class
Uppgradera din semester
Vill du skämma bort dig själv och familjen på semestern? Det kan du göra genom att boka vårt populära Comfort Class-paket. Med det får du extra fördelar på…
Sittplatser och andra tillval på flyget
Aegean Airlines - A3
Möjliga tillval inför flygresan: Sittplatser, extra bagagevikt och specialbagage (golfbag). Beställningar kan göras fram till 4 dagar…
Vid andra behov eller vid ev frågor så kontakta vår kundservice.
Att resa med fysiska funktionshinder
Inför en resa med fysiskt funktionshinder
De flesta av våra hotell är inte anpassade…
Privat transfer
Vill du bara komma så smidigt och bekvämt som möjligt från flygplatsen till ditt hotell, så att semestern kan börja på riktigt?
Då är privat transfer något för dig!
Genom att…
Delbetala din resa med Resurs
Räntefritt upp till 12 månader eller över en längre tid med ränta
För att göra det lättare för dig att betala din resa kan du ansöka om delbetalning via Resurs. Det…