Packa resväskan, ställ in siktet på semester och låt oss bestämma destinationen. Vi ger dig ett, enligt destinationslandets lokala bestämmelser, trestjärnigt All Inclusive-hotell till ett billigare pris än normalt.
Var uppmärksam på att du oftast hamnar på hotell som inte ingår i vårt ordinarie program. De hotell du hamnar på tillhör oftast de billigare alternativen i respektive kategori.
Du bestämmer vilken flygplats du vill resa till, vi väljer destinationen!
Från och med 2018 ska en boendeskatt betalas på alla övernattningar i Grekland. Skatten varierar beroende på hotellets officiella klassificering och vistelsens längd, och ska betalas direkt till hotellet vid incheckning. Observera att Nazars klassificering av hotell och lägenheter kan skilja sig från den officiella, som är den som utgör grunden för skattens storlek. Hotellets officiella stjärnsättning framgår på hotellets egen hemsida eller vid receptionen när man kommer fram.
1-2 stjärnor: 0.50 euro per rum eller lägenhet och natt
3 stjärnor: 1.50 euro per rum eller lägenhet och natt
4 stjärnor: 3.00 euro per rum eller lägenhet och natt
5 stjärnor: 4.00 euro per rum eller lägenhet och natt
Ändringar utanför vår kontroll kan förekomma.
Våra hotell följer alltid myndigheternas direktiv och strävar efter att göra er vistelse så bekväm och säker som möjligt. Utökade städ- och hygienrutiner har bland annat införts för att minska smittspridningen. Vissa koncept som beskrivs i texten på denna sida kan behöva ändras om nya direktiv gällande smittspridning kommer. Det kan exempelvis vara minskade aktiviteter eller stängda faciliteter (begränsad eller ingen tillgång till inomhuspool, gym, diskotek/nattklubbar på hotellen samt begränsade kvällsprogram.)
Annat som kan påverkas är konceptet gällande servering av mat och dryck.
På grund av lokala restriktioner när det gäller utökade städrutiner av rummen, har många hotell senare incheckningen vid ankomst (runt 15.00) och tidigare utcheckningen vid hemresa (runt 11.00).
Om större ändringar sker i hotellets utbud, kommer de berörda gästerna att uppdateras snarast möjligt efter att vi har fått ändringarna bekräftade från hotellen. Notera att ändringar som sker utom Nazars kontroll kan införas med mycket kort varsel innan vi fått fullständig information.