Nyhet
Nu ännu enklare att boka din resa! Träffa oss i ett videomöte för personlig hjälp eller få ett skräddarsytt prisförslag efter dina önskemål.
Skräddarsytt prisförslag
Chatta med…
Snabbmeny
Utflykter Transfer Vattensporter Sjukdom under resan Inför och under hemresan Insekter och djur
Resmål
Här kan du läsa om vår guidservice, utflykter och våra hotell. Du får…
När du flyger med Nazars charterflyg kan du, på de flesta av våra flygningar, förboka sittplatser på flyget. På vissa flygningar finns även möjlighet att förboka andra tillvalstjänster - mer…
Pass och visum
Läkemedel och vaccinationer
På Nazar är säkerheten för våra gäster och personal av högsta prioritet och vi följer noga utvecklingen på våra resmål. Detta innebär bland annat daglig…
Kvarglömt och skadat eller förlorat bagage
Allt du behöver veta om kvarglömda saker, förseningar, bagage och reklamationer – hur du anmäler problem under resan, rapporterar förlorat bagage, begär…
Under lågsäsong (1 november – 31 april)
När du reser under lågsäsong kan restauranger, barer och vissa butiker på resmålet ha kortare öppettider eller hålla helt stängt. Även andra bekvämligheter,…
Hotell
Här hittar du all väsentlig information om våra hotell – allt från restauranger, standard och faciliteter till regler, service och särskilda önskemål.
Du får veta vad som gäller för à la…
Comfort Class
Uppgradera din semester
Vill du skämma bort dig själv och familjen på semestern? Det kan du göra genom att boka vårt populära Comfort Class-paket. Med det får du extra fördelar på…